כשניגשנו למיתוג עבור קארין אלוני, הבנו שמדובר ביועצת עסקית המתמחה בסדנאות שמיועדות לחברות עם מחלקות שירות לקוחות. קארין פועלת עם טלפנים, יועצי מכירות ושיווק, ומטרתה להוביל אותם לעוצמה, פרודוקטיביות והצלחה.
ההנחיות שקיבלנו היו ברורות: ליצור לוגו עוצמתי אך נשי, שמעביר מסר של מצוינות, צמיחה והתחדשות.
ההשראה ללוגו נולדה משני סמלים מרכזיים: מסיכת הכנפיים שמסמלת מצוינות ומקצוענות – כזו שמקבלים רק המובחרים ביותר, ופרח הלוטוס, המסמל צמיחה, פריחה והתחדשות.
השילוב בין הכנפיים לפרח יצר לוגו מעורר השראה, שמשדר את הערכים והחזון של קארין: העצמה, הובלה ומצוינות אישית וארגונית.